2008. november 7.

az új barátom, Igor

Igen, ott kezdődött, hogy defektesen hazametróztattam a bicajt (mer ugye azt itt lehet hétköznap este 8 után, hvégén egész nap). Majd felkerestem a legközelebbi műhelyt és szépen felsoroltam a bicajom bajait. Igor elékpedve nézett a lista hosszúsága miatt, majd kedvesen figyelmeztetett, h ennek bizony lesz ára, még ő akart a centírozásról meg a dinamóról meg a csengőről lebeszélni, de nem hagytam magam, egyszer élünk (és nem akarok minden héten biciklit javíttatni)! A gumibelső és külső (mi annak a neve?) cseréje elkerülhetetlen volt immár...
Majd mikor mindent megbeszéltünk, elkérte a telefonszámomat, hátsó szándék nélkül, ír sms-t, amint kész van vele! SŐŐŐT kaptam ingyen cserebiciklit a kieső időre!!! úristen, még vannak civilizációs maradványok ebben az országban, persze Igor nem milánói, ahogy a neve is sejteti:D

Nincsenek megjegyzések: