2009. április 27.

Időzavar,azaz totális akklimatizációs káosz

Az úgy van, hogy itt már levirgzott az orgona, meg a bodza is...de a síszezon még csak a hétvégén ért véget. A pályán szinte senki nem volt, friss, puhapihe porhó viszont annál több akadt. fantasztikus élmény!!! mész a hegyek között busszal és a már teljesen kizöldült lombhullató erdő mögül kikandikál egy havas hegy...itt már gyanús:) majd felfelé haladva mész visszafelé az időben, be a virágzó tulipánok közé, majd a virágzó gyümlcsfák közé, majd a rügyező fák közé, és itt jönnek a fenyők, majd egyszer csak egy csík: szembejön maga a hóhatár!!
aztán megint minden fehér, a liften csönd van, lefelé meg csak te sercegsz egy kicsit a ratrak által sem látott havon. a nap iszonyat erős, de reménykedsz, h 20 percenkénti 50 es krémmel kihúzod a nap végéig, a kilógó felületem 95%-ában sikerült.
aztán sok nyugis lesiklás, 4000-ről 2500-ra, néha bele a felhőbe, ott végre nem csak én mentem lassan..aztán leértünk egészen a parkolóig síléccel!(ez igazi ritkaság, még akkor is ha a végén kb egy merő tócsa volt...)
aztán menni kellett a buszhoz, de előtte még vissza a kölcsönzőbe(naa, mivel szezon vége van, nem adjátok el nekem ezt a kis lécet, annyira a szívemheznőtt egy nap alatt...a válasz nem is az volt, h igen, hanem egyből az árat mondta, épp negyedannyit, mint amire számítottam...) úh elhoztam a drágaságot, sárga és szürke, 156 centis, piskóta alakú, jó nehéz:)
a havon egyszer csak egy dolog zavart meg bennünket, pár sötét folt, kiderült, h egy kedves buszostársunk járt pórul, nem volt kellemes ránézni a hazafelé..de nem lett komoly baja. egy kisebb olasz szónélkülapofádbahazudokellopomasíbotodatelvesztemőketmajdlopokhelyetteújatésnekemállfeljebb epizód után végül is két békességben a városba érkeztünk.
itt 18-20 fok fogadott sínadrágban és télikabátban, síléccel a vállamon. úgy vonultam be a szép sárga-szürke lécemmel, m valami hadizsákmánnyal a hadvezérek. azt hiszem, még sosem bámultak meg ennyire.....
feladvány, a telómmal készített képen ki találja meg a Cervino (svájciul Matterhorn) nevű csúcsot?

Nincsenek megjegyzések: