2009. december 31.

kistáskának cipzárját

emlékeztek a hofinak arra a dalára, h "kistáskának cipzárját"(ööö, ennyit sikerült idéznem belőle, otthonról keresek hozzá videót)?
ma ezt játszottam a kulcsokkal....
bejöttem, elkértem a labor kulcsát, aláírtam. kinyitottam az ajtót.
a laborban előkerestem a szekrény eldugott kulcsát, elraktam az értékeimet, visszaraktam a kulcsot.
ebédhez bezártam a labort, annak kulcsát elrejtettem a folyosói szekrénybe. visszajövet értelemszerűen kinyit.
az egerekhez lemenet: kulcs elővesz, amit tegnap magamnál felejtettem. labor bezár ld fent, beöltözés ld egérnap, kulcs lefertőtlenít, a titkos fiókba visszatesz. levetkőz, visszamegy, labor kinyit.
régi adatok elemzéséhez szgépes program megnyit. hardverkulcs megszerez: titkárság kinyit, doboz előkeres, kulcs megtalál, iroda kinyit, kisszögről harverkulcs leakaszt, iroda visszazár, kulcs vissza a dobozba. elemzés megcsinál, harderkulcs visszacsempész.
a két steril fülke ki és becsukását nem is említettem, de az "természetes".
már alig várom, h "visszaszerezzem értékeimet", szekrény ki be, kulcs előkeres, elrejt, labor bezár, szilveszteri buliiiiiiiii! BÚÉK mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: