2010. május 9.

nagymamákra ütöttem

egy: már én is bedugom szélben a fülem, különben fáj a fogam...kettő: mindenféle cikkeket küldök embereknek, legyen az tud. v csak érdekes újságcikk, csak épp nem ollóval vágom ki őket.
tükörbenézéskor legalább háromszor elismétlem, hogy milyen ronda vagyok. sokszor kerülök olyan helyzetbe, hogy épphogy érem csak el a mosdót és "szeretek"sírni és imádok biciklizni és szoktam finoman bosszantani a bosszantanivaló embereket :D
és ma itt a vég: megtetszett egy idézet!!!!! és végül is amikor van pénzem és időm, akkor ide-oda utazgatok, jó tanuló voltam, imádok tornázni.
VISZONT: sosem voltam osztályszépe és nem szeretem a jelenlegi munkám és igazán sikertelen vagyok benne. sőt, lusta és falánk is vagyok. és szerepelni se szeretek és annyira optimista sem lettem :D

Nincsenek megjegyzések: