2010. május 23.

szombat este mindig hiba kimozdulni

általában azért, mert nagyon nagy a forgalom, éjjel is, de akkor még nagyon veszélyes is, hiszen éjjeli tömegközl és ellenőrzés híján részegen vezetnek az öregek és a fiatalok.
tegnap viszont azért volt őrültség moziba mennem a város másik felébe, mert utána át kellett verekednem magam az "ünneplő" tömegen.
nem csak az én érzésem, h az általános eufória helyett inkább engedélyezett randalírozás és ordítozás megy ilyenkor, sajnálom, de bevallott és felvállalt előítélettel rendelkezem az inter szurkolókkal szemben. (eljutottunk ide...ez a vég, h nem bírok közömbös maradni!!)
nem táncoló/mosolygó/ittas embereket látsz, hanem zászlóval hadonászó, egymást lökdöső, agyatlan masszát.
ordítva felmásznak a villamosokra, elállják a buszok útját. amúgy turistabuszokkal szállítják ide őket.
ja és az az alap, h egész éjszaka dudálnak. a központ bedugul, senki se előre se hátra, de végig dudálnak.
amúgy az autómentes napot én tuti ilyenkorra időzíteném:D
ilyenkor áldom, h még régen vettem füldugót, életemben először aludtam vele, és télleg működik!! legközelebb a városba is magammal viszem, hátha véletlenül belebotlok egy ilyen tömegbe, múlt héten papírzsepivel próbálkoztam, aminek sok hatása nem volt...

Nincsenek megjegyzések: