2009. október 22.

Új barátom Nino Bixio

bizonyos látogatóim tudják, hogy a nino bixio egy számomra kiemelt fontosságú utca milánóban. a név épp annyira furán hangzik olaszul, mint a dugovics titusz magyarul. na jó, annyira nem idegen.
éppen ezért lepődtem meg, amikor a lakótársam említette a bácsit, majd a nevét. tényleg úgy hívják..mégjobban meglepődtem, amikor kiderült, h hol dolgozik.
emlékeztek erre a bejegyzésre?
http://pottom-panna.blogspot.com/2008/12/dolgok.html
gyerünk, gyerünk olvassátok el azt a régi bejegyzést! még aznap leírtam a címet, és a bejegyzésen azóta nem változtattam.
szóval, mindkét forrásomnak igaza volt. ilyen könnyed és elegáns gumi belső és külső cserét elképzelni sem mertem volna..majd nino bixio hozzátette: via il dente, via il dolore (el a foggal, el a fájdalommal) vagyis gyors és határozott megoldások híve..
hozzá fogok járni ezentúl, hiába kaptam igortól kölcsönbicklit..mégis jobb, ha az ember 3 nap helyett 10 perc alatt megvan a javítással..főleg úgy, hogy másnap tömegközl. sztrájk, mint amúgy elég gyakran...

http://pottom-panna.blogspot.com/2008/11/az-j-bartom-igor.html

Nincsenek megjegyzések: