2008. május 19.

összegzés

http://index.hu/kultur/eletmod/btrl0408/
igen igen megin egy biciklis hír, nagyon drukkolok. Hír értékű esemény: megszületett lengyel barátosném unokaöccse. Helyzetjelentés: pontignano-ban vagyok, ahol nincs melegvíz esténként és reggelenként és nincs térerő....a konf nem volt rossz, éppenséggel csak annyi volt a baj, h a témájához közöm nem volt. nem kérdeztem senkitől semmit, de ami még rosszabb, az előadásom után sem kérdeztek semmi érdemit:) hmm, nembaj ezen felbuzdulva megnéztem, h hol rendezik a témámba illő leközelebbi konferenciát: JAPÁNBAN! igen igen szívesen mennék, csak kétlem, h bárki is finanszírozná.....
még egy esemény, összebalhéztunk a pincérrel a konferencián: le"hé csajszikák"ozott minket amikor nem teccett neki valami. há nekünk se teccett ezér szóltunk és erre visszajött, h kinek is volt vele baja! persze mindenki szívesen vállalta (már aki beszélt vmennyit az asztalnál): h nekem, nekem! majdnem "gyerekijccukle"ig fajult a dolog:) nk konf, se melegvíz se semmi....

Nincsenek megjegyzések: