2008. szeptember 16.

Párizs bicajjal

Hétfőn hajnali fél ötkor keltünk így tizenegyre már a laborban is voltam. Összesen három óra jutott alvásra, hat és fél utazásra, és 7 óra 85 darab vial (sejttároló csövecske) lefagyasztására, úh természetesen a végére már hallucináltam és el sem akartam hinni, h hajnalban még a diadalív körül bicikliztünk. Viszont pár bizonyíték maradt: metrójegyet találtam a zsebemben, illetve egy mennyei ámde félreérthetetlen szagú, ill szagintenzitású sajt terrorizálta a labortársaimat.
Rengeteg mindent láttunk a hétvégén, az egészet biciklin jártuk be, úh képeket nem sokat csináltam, viszont az egész város beleégette magát a fejembe. De azért arra a párra amit csináltam érdemes vetni egy pillantást:
http://picasaweb.google.com/lukacsanna/PRizsRViden#

Nincsenek megjegyzések: