2008. november 27.

Táncitánci

Szerda este, milánó, mtársam leánybúcsúja. helyszín: a "fighetto" jelzőnek legmegfelelőbb hely. bejáratnál fekete nagydarab ember, udvarias (itt mindig feketék a biztonsági őrök, miért?). megkérdezte, hogy foglaltam-e helyet, erre elég volt igennel válaszolni, valószínű nem látta, h bicajjal érkeztem:)
A fighetto különben a nagyon sznob, nagyon divatos, nagyon "megcsinált, jólfésült, szabályos" emberek helye, ahol "kulúráltan" érzik jól magukat: tánci (egyet jobbra, egyet balra) közben lenézően méregetik egymást.
öltönyös vén kujonok, kiplasztikázott száz éves nők, és egy kevés elit(!) önértékelési gondokkal küzdő fiatal gyűjtőhelye.
20 helyet foglaltak a csapatunk számára, erre 10 széket adtak. később érkeztem: hely nuku, senki nem kérdezte, h kérek-e inni. nem kértem (10eurós sör nem ízlik annyira):) De mivel svédasztal jár mindenkinek, ingyen ettem két hatalmas tál finom tenger gyümölcseis rizottót, majd élőzene, majd dj stb, szóval elmondhatom, h átvészeltem egy cent elköltése nélkül az estét! pont egy ilyen "exluzív" helyen!
Kiegészítő a székes sztorihoz: a csapat oda akart húzni még egy széket (mivel eleve nem volt elég!) : NEM ENGEDTÉK, mer h az egymás hegyén-hátán levő székek nem elég elegánsak (de az egy széken ketten ülő emberek igen..)
Ruhatár: naggyon ajánlott, mer a kabátok a székeken nem elegánsak. na ha ezt megfogadom, akkor nem történik meg a következő:
Nőci táncol, röhögcsél, pasi kiveri a kezéből a pezsgőt, rá két kabira, az egyik az enyém volt (még jó, h nem a sídzsekimben mentem), a kabit valamiért kifordítva tettem le, csak a fekete selyembélés látszott. Odamentem, kérdeztem, h van e zsepijük, h megtöröljük a kabimat. Erre a pasas odaadta a névjegyét, h küldjem el neki a tisztító számláját!!! hülye arcot vágtam....

Nincsenek megjegyzések: