2011. június 14.

máv-os raklap a folyékony n2 tartálynál...

vasárnap este, amolyan hagyományhoz híven (ahogy a southparkban a herceg letépi a hercegnő karját, csak mert hagyomány, utána nem mondom el, mit csinál vele...)
lementem a sejtekér a foly n2-hez. ekkor ebben a fura sejtelmes hangulatban (van, hogy sötét is van, két szinttel a föld alatt és folyamatosan fütyül vmilyen hibajelző...)
láttam meg a máv-os raklapot.
először nem hittem a szememnek, aszittem, hogy a félhomály játszik a képzeletemmel..aztán jobban megvizsgáltam és tényleg, "máv hu" volt beleégetve a fába. aztán volt ott még brit, lengyel és cseh raklap is, de azoknak nem örültem annyira...nade mit hozhattak mo-ról? ez már nagyonis érdekel:D
jaigen, a sejtelmes hangulatban benne van az is, hogy egyedül nem szabad odamenni. nade, ha nincs más a laborban, és nem évi egy alkalomról van szó, akkor hogyan találjak társakat? vagy a portásbácsit kérjem meg, aki meg nem hagyhatja el a helyét...
szóval a sejtek megvannak, a raklap megvan és én is megvagyok, mint minden ilyen alkalommal.
ez mind azután, hogy a monzai kölni képes volt négy színpadon egyidőben szervezni meg a nyár eseményének számító sörfesztivál koncertjeit, melyen argentín barátunk igencsak megrendülve vette tudomásul, hogy a monzai kölniek bizony rezzéstelenül, ülve nézik végig a kubai zenészek pezsgő előadását...
ezenkívül két pizza és egy eritreai vacsora teszi számomra lehetetlenné az alvást napokkal később is....

Nincsenek megjegyzések: