2008. június 17.

Egy keddel kezdődő hét, kicsi a világ

Szerencsére kihagytam a hétfőt, nem szeretem. Még ennél is jobb, h azért hagytam ki, mert otthon voltam. Az elmúlt hét jó mozgalmas volt, a tudósítást ott hagytam abba, h múlt héten sikerült heti hét napot dolgzonom. Végül is lett eredménye, huhh. Emellett voltam egy elméleti biológia kurzuson, ahol tökre belelkesedtem, úh már nem is akaródzik laborozni..de ezért fizetnek, meg amúgyis, hivatalosan emiatt kell lelkesednem, úh tartsátok az előzőt titokban:D
Ezen kívül az is érdekes volt, h elmentem az alulelmlített focimeccsre. Az olaszok nagyon csúnyán vesztettek, de végül is szerencsére nemcsak focimán társaságom akadt, hanem teljesen véletlenül összefutottam kedves magyar ismerőseimmel, akik hozzám hasonlóan passzív szemlélői az olaszok foci iránti elragadtatásból fakadó heves gesztusainak és káromkodásainak. Bővebben: http://theitalianjob.hu/archives/2008/06/16/olasz-fociszotar/
Ez volt az első véletlen találkozás. A kurzuson később szintén teljesen véletlenül, sőt váratlanul, kedves ismerős fizikustársaságban volt szerencsém ebédelni. Majd tegnap a repülőn gimis osztálytársra akadtam a Bp-Mi járat utasai közöt....kicsi a világ..Ja és végre megérdemeltem a 2napos hétvégét és a plusz egy potyahétfőt.
(épp most hallottam, h két anyuka arról beszélget, h az óvodák sztrájkolnak nemsokára..áhhh)

Nincsenek megjegyzések: