2008. június 25.

Nyűgös

ez vagyok. Ilyenkor utálom ezt a várost, amikor ilyen fülledt idő van. Meg amiatt is ki vagyok akadva, hogy az előző bejegyzés, amit készítettem, nme működik.
Egy kis star wars intro lett volna zenével és a távolba ferdén haladó személyre szabott szöveggel...de nem egy nap után szerzői jogok miatt betiltották a weboldalt, amiről a cuccot szedtem. Akkor ezek szerint Leia hercegnőnek sem lehet öltzni farsangkor? Vicces, mert itt a Leia hercegnőt Leilának hívják. Ez egy rendkívül épületes beszélgetés után derült ki az esküvőn, ahol voltam: "-olyan, mint Leia hercegnő -mint Leila -Ja, mint Leia -mint Leila a starwarsból, tudóóód:D már egészen hozzászoktam, h így kommunikálok, sőt nem régóta a tükörfordítást kifejezetten kényelmesnek találom, az nem baj, h nem célravezető. Semmi se baj, csak, h meleg van és beállt a nyakam a ventillátortól, vagyis igen érdekes volt bicajoznom a forgalomban. Holnap a nyakam ugyan elég valószínűleg még mindig merev lesz, de hunyorgni nem fogok, mert van sapkám végre. taps.

Nincsenek megjegyzések: