2009. január 30.

Galiba

az autópályalejáratnál kerekezve ez a szó jutott eszembe a mai napról. Erről leginkább egy ultracentrifuga tehet..amúgy félelemmel vegyes tisztelettel közelítettem felé a csövecskékkel a kezemben, h hát olyan ez, mint egy űrsikló kilövése, megnyomom a gombot kiszivattyúzza a levegőt, majd hajrá, frankón felgyorsít 20 000 fordulatra percenként!!! és jaj csak nehogy ne legyen kiegyensúlyozva mer fél gramm az akár 100 kilóvá válhat ekkora erőknél...
és persze nem indult el, és vártam és vártam és hiába vártam h majd vmi zajt csinál, de nem indult be. 2 óra múlva, 6 ember megkérdezése után elindult, minden rezzenés nélkül!!! nem is hiszem el h ennyivel ment (hiszem, ha látom olaszul: se non vedo non credo). majd persze ezzel nem értek véget a kalandjaink... a csövek nem nyíltak ki...huhh, vírus odabenn tető nélkül: földhözvágni nem lehet afffene, nem nyílik, csavarlazító spray!!!! (jót tesz a sejteknek...) nem nyílik, a fél intézet ezen dolgozott, nem nyílt ki. ott hagytam hétvégére, hátha meggondolja magát. a gáz h nagggggyon sokba kerül egy ilyen ártatlan csövecske......ahh, bevásárlás elhalasztva, vacsora lemondva, az ujjaim úgy fájnak, mint valami gyerekrabszolgamunkásnak az erőlködéstől stb stb, és főleg, h ma elegem van minden emberből, akinek L-lel kezdődik a keresztneve és volt olyan balszerencsés, h az utamba állt ma.

1 megjegyzés:

Panna írta...

a cső kinyílt, hétfőn délelőtt tizenegykor, nem teljesen magától, de ez titok.....