2009. február 6.

Háziorvos..

vagy két rokonnép háziorvoslátogatási szokásait ismertem meg, vagy ez így van mindenütt a világban..nénikék bácsikák így töltik ki napjaikat, és percenként vagy harmincszor megkérdezik egymástól (tőlem nem, mer én voltam persze az utolsó, tőlem azt, h esik-e még), h ki melyik számot kapta és képesek órákon keresztül tűnődni, h vajon tényleg nincs-e 17-es (az itt balszerencsés) vagy csak valaki hazavitte a zsebében, mint ahogy épp tettem a 28-assal..
én meg a rendelkezésemre álló órában azon tűnődtem, h a háziorvosok attól lesznek-e nagybeszédűek, h háziorvosok, vagy ez egy szelekció és az eredetileg is nagybeszédűek mennek-e háziorvosnak, és akik nemnagybeszédűség ellenére mennek annak, azok kihullanak....
a vicces és rendkívül szimpatikus, emellett talpraesett doktorbácsi beállít a váróterembe és előadja, h az egyik nénike miként kérdezte meg tőle, h mit is gondol arról a fekete elnökről, ő meg miként világított rá, h ezt mégsem rendelési időben kellene :D

Nincsenek megjegyzések: