2009. február 6.

Mire jó a wifi?

Akinek gyengék az idegei ne olvassák tovább. Kellett nekem az előző bejegyzésben kijelentenem, h nem történik semmi..
Ki emlékszik erre a szösszenetre?
ülök a vécén,
a vécé lécén
jönnek a legyek,
na én innen megyek,
most érkezett a legújabb hír,
elfogyott a budipapír
..
és innen nem folytatom, mert nem úrihölgyhöz méltó nyelvjárásban íródott.
A felfázás új formájával ismerkedem ugyanis..a görcsök és a kéttonnányi gyógyszer mellett bejegyzéseket is írhatok, mivel nincs mással elütnöm az időt e fent említett szegletben. Jóccaka

2 megjegyzés:

lukkat írta...

én is tudom tovább :D az a jegesmedvés dolog....... höhö
(de az elejét én nem ilyen cifrán tudom, csak simán úgy, hogy: ülök a vécén, jönnek a legyek. Na, én innen megyek.......)

Panna írta...

azaz, jegesmedve...meg a végén még egy bizonyos népcsoportról is esik szó, mely szerint bizonyos, írásbeli említésre nem alkalmas tevékenységet végeznek az ablakban