2009. március 10.

Off-slope

Ezt most muszáj megörökítenem, akár érdekel valakit, akár nem. Muszáj, h legyen írásos nyoma a történteknek.
Először is mindig kiváncsi voltam, hogy milyenek azok a nagy hegyek a como-i tó mögött, amikre jó kis kilátás nyílik Bellagio-ból. Hát nagyok, havasak, szépek. Az olasz sípályafutásom legjobb helyére jutottam most így el. Mindig megdöbbent, h milyen sok és sokféle pálya, lift, hány völgy tartozik már egy kis síhelyhez is, hmm nem akarom leszólni donovalit stb, mert ott kellett volna megtanulnom és akkor szépen ki is élvezhetném ezeket.
Általában panaszkodtam milánóról az elején (pár dologban még most is) de azt mindig is értékeltem, h jó helyen van...tenger, hegyek mind egynapos távolságban.
A térképen lévő helyek mind két-három órányira vannak a várostól, úh egy korai keléssel egynapos kis túra is belefér (ja és még van vagy 10 ilyen hely).


View Larger Map

Madesimo-ban rá lettem véve, a gyönyörű időre és a fantasztikus és biztonságos hóra való tekintettel, hogy lejöjjek (learaszoljak) egy off-slope, vagyis pályám kívüli helyen...ilyen alkalmam talán soha nem lesz többet, h ilyen biztonságban legyek (a mély és puha hótól nem jutottam előre, jobb is így..rettenetesen meredek volt, naggyon összecsináltam magam biztonság ide vagy oda)
itt van pár leírás meg kép stb róla..jó szórakozást..
http://valtellina.myblog.it/archive/2007/09/13/canalone-di-madesimo.html

Nincsenek megjegyzések: