2009. április 19.

Ismét Párma

A dolog ott kezdődött, hogy a főnök állandóan olyan konferenciákra küld, amik nme érdekelnek. Majd jött ez a lehetőség, végre egy konferencia a saját témámban. Helyszín: párma, péntek déltől szombat délig.
(a konf szervezőknek van egy fura betegségük, vmilyen módon mindig bele kell, h lógassák a konferenciákat a hétvégébe)
Absztrakt, ea cím angolul, nagyszerű, az olasz sejtbiológiai társaság szervezte, aminek más témájú minikonferenciáin voltam már.
Ezen a meetingen egyetlen bökkenő volt csak: a hivatalos nyelv olasz. Amikor a szervezőknek panaszkodtam, akkor annyira belejöttem az olaszba, h nem hitték el, h nem értem a tud előadásokat. Nem arról van szó, h nem értem (télleg egy szót sem értettem a palermóiakéból), hanem, h nem akarom érteni. A tudomány nyelve jelenleg az angol, ha angolul hirdetik meg a konferenciát, angolul vannak az ea-k címei és összegzései, vannak jelen külföldiek akkor tessék angolul beszélni...
nem csak én hittem azt, h angol a dolog, a többség angolul készítette el az ea-sát, így eléggé dadogtak ők is....
A kaja viszont isteni volt (engesztelés gyanánt?)
pármai sonka, parmezán (a parmezán név ezt jelenti, h pármai) és minden egyéb földi jó, nyamiiiiii (még ma is fáj a hasam)
Párma egyébként kiváló úticél milánóból tett egynapos látogatások céljából:)

Nincsenek megjegyzések: