2009. április 2.

Szégyenszemre

bicikli nélkül vagyok két napja. ez nagyon komoly tünet:) meg akarok gyógyulni, mivel holnapután hajnalban irány szicília (erre vajon mennyi esélyem van napi 11 óra labormunka után?)
tegnap persze a pilates-t nem lehet kihagyni, busszal mentem, késésben voltam, telóm lemerülve (hogyan szólok a tanárnak...), az autóbusz lerobbant. kellett nekem.....de felpattantam egy teljesen véletlenül arrajáró buszra, majd jó olasz szokás szerint elkezdtem kérdezősködni. a random busz nyilván nem a nekem megfelelő irányba ment, de annyi infót kaptam 1 sec alatt, h a végén hamarabb odaértem a tornára, m ahogy alapból tudtam volna!
a tornateremben 6 matrac fér el összesen. ehhez még hozzájárult három kutya, egyikük kölyök, naggyon ééééééééédi, horkolt, amikor felébredt éhes volt randalírozott stb:)
a szicília útikönyv szolgál a metrón való olvasmányomul. olasz helyszín, olasz útikönyv, egész élethű leírással (odavalósi labortársam által tanúsítva)
első benyomás: ide tuti vissza kell menni majd. második benyomás: leplezni akarnak vmit:) "igaz, h rendes úthálózat nincs, viszont a bor remek, jaigen, kevés a reptér, kevés a munkahely, de remek a klíma...a természeti és kultúrális kincseket lerombolták, de a tenger nagyon szép és a szigetenk remek kilátásai vannak a fejlődéshez. hihi.
harmadik benyomás: jééé a szicíliai népviselet pont olyan, m a magyar, jéé és piros csizmájuk van, és üveggel a fejükön táncolnak, tulipános díszek, rakott szoknya, mmmm...furcsa. jaigen, képek egy évenként a mandulaünnepen megrendezett európai folklórfesztiválról. az ünnepet egyébként FEBRUÁRBAN rendezik meg a TAVASZ tiszteletére :D

Nincsenek megjegyzések: