2010. december 7.

upppsz:)

nem véletlenül tetszik nekem Voltaire Candide-ja, épp ideje lenne úrjaolvasni stilszerűen eredeti nyelven...na majd egyszer..szóval naivan sokkal jobban lehet fura helyzetekbe kerülni.
naszóval arra a hírre, hogy pesten nyílt valam híres szusihely egy luxusszállodában, nem kaptam volna még fel a fejem. csak valahogy ismerős volt a neve.
rákerestem, láttam, hogy van a láncnak egy étterme new yorkban, igen, abban voltunk. kiderült, h ez a divatosság netovábbja!!!!! ahová m és jómagam gumicsizmában trappoltunk be farkaséhesen!!!! milánóban például annyira, de annyira trendi, hogy az étterem az armani bolton belül van! az ilyen helyek hallatán általában bedugom a fülem. direkt tuti, hogy nem mentem volna el, így viszont már ezután nem kell, mivelhogy így mégis elmondhatom magamról, hogy ezt a tapasztalatot is megszereztem!

Nincsenek megjegyzések: