2011. február 20.

filmajánló

na most nem a filmajánló ajánlójáról van szó, hanem arról, hogy a figyelmem lekötéseként és a szakadatlan lelkiismeret furdalás időleges elhessegetéseként megnéztem egy filmet! csak úgy...cikkolvasás és beszámolóírás helyett.
Draquila, l'Italia che trema: na a címe miatt nem néztem meg a mozikban, aszittem, h drakuláról van szó, de nem! bénán fordítva drakila, egész olaszország remeg.
Az aquila-i földrengés kezelésének politikai hátterét járja körül, a cím utal Aquilára. Mit ne mondjak, sokkoló...egy teljesen apolitikus embernek, aki Milano 2 (milánó dúe) mellett dolgozik, és akinek a laborja mellett sorra húzzák fel az olyan épületeket, amik az átadás után fél évvel már roskadoznak eléggé baljós ezt megnézni. Majdnemhogy félek átköltözni az új laborba....
A film nézésekor párszor a szám rendesen tátva maradt...volt olyan, hogy felkiáltottam, annak ellenére, hogy egyedül voltam a lakásban. Nézzétek meg (megvan avi-ban olaszul, ha kell...). már megint: hová kerültem...

Nincsenek megjegyzések: