2011. március 26.

varázsdoboz

van egy elméletem. persze tesztelni nem tudom, de mégis látok összefüggést. tuti, h léteznek erre felmérések, meg nagy cégek tuti, hogy milliárdokat ölnek ennek a kutatásába. meg vagyok róla győződve, hogy a szgépes és videójátékok segítenek a problémamegoldásra való nevelésben.
kutatók között legalábbis elég erősen látszik a különbség azok között, akik kicsit "gondolkodtató játék"-függők és azok, akik messziről elkerülik a varázsdobozt.
már csak abból a szempontból is, hogy mennyire alkalmazzák az általa felajánlott lehetőségeket.
ez a személyes szerencsém/szerencsétlenségem.
olyan környezetben vagyok, ahol alig tudják bekapcsolni a gépet, így kitűnök minden billentyűkombináció használatakor...no comment, épp ezért senki sem stimulál és nem mutat trükköket pedig annyira szeretnék ilyeneket tanulni!
a környezetem lustának tartanak amiatt, hogy nem vagyok hajlandó kézzel megszámolni több ezer fénylő pontocskát a mikroszkóp felvételein, hanem egy erre a célra kifejlesztett programmal teszem meg...ha régebben ilyet mesélnek nekem, akkor röhögve tovább megyek.
persze ahhoz, hogy egy ilyen analízis jól működjön kell egy kis szgépfüggőség, nem lehet csak egy klikkel megoldani az ilyen feladatokat. épp olyan módon kell folyamatosan trükközni a filenevekkel(?!) meg a beállításokkal, ahogyan például egy közepesen könnyű tologatós játékban illik. azt hiszem kéne egy kis energiát fektetnem valami közepesnél kezdődő bonyolultságú logikai játék gyakorlásába.....

Nincsenek megjegyzések: