2011. július 9.

azt hittem, hogy

azt hittem hogy, ha nincs fű az udvarban, akkor nem fog felébreszteni egy benzines fűnyíró. rosszul hittem, ma erre ébredtem. rosszul hittem, mint sokmindent mást is. vajon tényleg elégedetlenségre vagyunk kárhoztatva? egy német ismerősöm szerint a szupergyors német bürokráciával is elégedetlenek a németek. mindenki a saját állapotához normalizálja a jót és a rosszat. ha épp nincs semmi baj (jó, igen van ilyen is!), akkor azon parázom, hogy vajon visszaraktam-e az egerek titkos kulcsosszekrényének a kulcsát a másik titkos fiókba. de most komolyan, normális ez? olyan ez, mint a szaglás, ha sok a finom illat, akkor hányingered lesz, és kb 5 perc után már semmit nem érzel belőle hiába variálod őket. teszt: boldog az, aki semmit nem ért az előző pár sorból!

Nincsenek megjegyzések: