2010. május 2.

jeruzsálemi articsóka! mi az:D

ma kivételesen a laboron kívül kísérleteztem! 1 laboron kívül, úgy értsd egész nap a közelébe se mentem! 2 kísérleteztem: megvettem egy "levest" (sűrű, krémes izé, majdnem főzelék) az abc-ben, amire az volt ráírva, h jeruzsálemi articsóka....a képről nem ismertem fel a zöldséget, azért sem, mert le volt takarva az akciós matricával...magamban erősen ismételgettem "csak ne karalábé legyen, csak ne karalábé legyen" majd megvettem. vacsiidő: doboz kinyit, pép felmelegít, szín: fakó, izé, olyan semmilyen szín. szag: krumplifőzelék szag(fúj). íz: savanykás, édeskés, nem túl erős, kicsit krumplifőzelék is meg nem is. ételkóstolói minőségemben megbuktam: internet, megfejtés: itt vagy itt
emlékszem, h egyszer megkóstotuk nyersen, nem nyűgözött le már akkor sem, de persze nagyon egészséges:D megint bővült a szókincsem egy picivel. ja és még csak nem is esett az eső.....

Nincsenek megjegyzések: