2010. május 14.

újabb lab meeting

na, nagyon nyugodt voltam (önhátbaveregetés) és nagyon korrektül válaszoltam (politikai értelemben is!) a szemét kérdésekre, a gonoszság nagyon kubújik a kérdések mögül:)
majd ugyanezek a kérdezők meg lettek dicsérve az illusztrációik miatt, aminek elkészítését én mutattam meg nekik. a viccesnek szánt (tudom, tudom, soha többet), na még jó, hogy "megfertőztelek" a programmal mondatra, de én sokkal ügyesebb vagyok benne, mint te, és többet gyakoroltam, így az én érdemem. hmmmm, igen, igen, persze, igen, te csináltad, ügyes, igen az a lila golyó meg különösen gyönyörű... pszichólogus kell ide, nem phd bizottság!
bár aki látott már valaha is általános iskolást paint-tel rajzolni, annak rögtön lejön, hogy miről is van szó....a csicsásságról meg egy tudományos előadáson hagy ne ejtsek szót.....
na szóval semmi sem változott.

Nincsenek megjegyzések: