2010. november 21.

helyzet

az a helyzet, hogy a labor élete kezd kritikussá válni...de végül nekem mindegy...eddig sem szerettem itt dolgozni, na de már most más se szeret...és mindez pár hülye állat hibájából.
ennek a rossz hangulatnak a higítására elmentem ismét egy szenegáli buliba, ami istenien sikerült!
jó volt látni ismerősöket, de az ismeretleneket is.
volt ott mindenféle ember, marokkói, szenegáli, bissau guinea-i, olasz természetesen, ja és egy magyar.
a buli úgy kezdődött, hogy egy csapat marokkói tinédzser srác (akikből az ember az utcán max a kést meg a drogot nézi ki kb, de ronda dolog az előítélet!) elkezdtek táncolni......hát az állam ott esett le..én még ilyen kecses, érdekes, szórakoztató, tradicionális "csapatos" táncot nem láttam..
aztán össze-vissza mindenféle zene szólt, feketeafrikai, arab, és néha olasz vagy egyéb európai ritmusok váltogatták egymást. amikor feka zene szólt, akkor az arabok voltak kicsit bizonytalanabbak, amikor meg arab dallamok, akkor meg a szintén hihetetlen mozgású fekák voltak partra vetett halak. de az volt a legjobb, hogy akár mikor európai került szem elé, zenétől és táncképzettségtől függetlenül fatörzs/tejeszacskó mozgásúnak tűnt a fent említett összehasonlításban...
korosztály: 6hónapos kortól 80 évesig....a nagypapák táncoltatták a tizenéves fiú unokáikat. a karonülőket meg a legtermészetesebb módon vitték a táncparkettre és ütemre dobálták őket.... hát így lehet, hogy nekem is lenne ritmusérzékem:)
az 5-8 éves kislányok is nagyon ott voltak..kettő közülük mindenkit berángatott táncolni. egyszer csak a rendkívül szellemes: jobbra-balra-jobbra táncikálás közben azt éreztem, hogy egy pici kéz felkér! így kénytelen voltam megtáncoltatni a kislányt:)
a legjobb az egészben az volt, hogy MINDENKI jól érezte magát....

Nincsenek megjegyzések: