2010. november 7.

korlátok

szombat estére egy ape jutott, ahol ismételten megtudtam, h olyan ember, m én nem is létezik:D
igen, gondolhatjátok, egy elővárosi lánnyal próbáltam beszélgetni...aki szerint nem is vehettek volna fel engem ide, illetve hogy hülye vagyok, hogy biciklizek és a bevándorlók amúgy is csak a bajt keresik:D
és mindezt olyan szimpátiával a hangjában, és folyamatosan győzködni próbálva....nem vette észre, h minden mondatával sértő!
ez felháborítónak tűnik így leírva, azért a beszélgetés során nem ilyen felfokozottak az érzelmek. meg szerencsére már ismerem a szitut, nem az első ilyen beszélgetőpartnerem és nem az utolsó.
amúgy már néha élvezem is az ilyen beszélgetéseket, csak azt bánom, hogy mindegyikük olyan egyformán reagál a dolgokra. gyerünk, gyerünk brianza lányai, egy kis önálló véleményformálás, vagy egy icipici gondolkodás az ordítás előtt, és talán pár érv se jönne rosszul a metróújság híreinek ismétlése helyett, csak hogy jobban szórakozzak, köszí
brianza fiai, igen, ti is! csak még annyit kell hozzátennem, hogy egy lány, aki szóba elegyedik veletek az nem feltétlenül férjet keres.

Nincsenek megjegyzések: