2011. május 17.

veszteség

nem is tudom, mihez fogok kezdeni..nincs többé radiocafé.
ez fáj. nem elég csak erre tekinteni:
meg erre:

még gimis voltam, amikor elkezdődött az estfm, amit a cd-s magnón hallgattam szobácskámban. egy rádió sem tetszett igazán előtte, se utána. nem bírtam soha mást hallgatni huzamosabb ideig!!! (tilost egyszer egyszer..)
még emlékszem, hogy sajnáltam is, hogy a Starsky és Hát Jazz Klub "olyan későn kezdődött, hogy már nem hallgathattam meg"(világéletében vasárnap este 10-12 ig volt, hehe.....). aztán ahogy cseperedtem egyre többet és többet hallgattam meg a műsörból. mára ritkaságszámba megy, h rádióközelből nem hallgatom meg.....már sokszor volt olyan is, hogy síelés v egyéb kimerítő dolog után félálomban hagytam, hogy menjen.... szerencsére jó hír, hogy egy bizonyos rádió q-n folytatódik! "minden kopasz úrnak kész a kávéja"!!!!
a hét mesterlövészével, nem tudom, hogy mi lesz....nem élhetek enélkül sem, meg a jazz café az új szériával, annnnyira érdekes volt! meg a kanapé, és a bábel sound!! meg a piknikbe és a wan2 magazinba is belebelehallgattam.
mert ugye mostanában már a letöltött műsorok kísértek hosszú utazásaimon, a hétvégi kies laborokban és esténként itthon és az előző albik sorában, az elméletileg nem, de gyakorlatilag szingli életem során. most mindez hideg csendbe burkolózik.
ekkora veszteséget...

Nincsenek megjegyzések: