2009. május 26.

10 munkatársnő

pletykásak, házasok, irígyek, szűklátókörűek. ez a véleményem (a házas az tény persze). sokszor bántottak már meg, de fel sem fogják. ma megint vmi fantasztikus párbeszédbe kezdtek, melyből kiderült, h az olyan személy, m én nem is létezik! (mert az nem lehet, hogy....)
ezen kívül azt is megtudtam, hogy külföldre az ember azért megy, h angolul tanuljon(?!) mert, hogy egyébként nincs értelme külfödre menni, mer minek...(vajon télleg komolyan hiszik, h bárki is angolul tanulni jön olaszba? vagy bele se gondoltak? igen, bele se gondoltak! és így mesélik mindezt nekem, úgy, h amikor azt mondom, h bocs, sztem ez nem 100% van így, akkor szimplán túlkiabálnak, ez ismerős néhány családi ebédről is:D meg se lep)
jaigen...és még egy, ha karrierista elvetemült rém vagy, mert pl érdekel a munkád, akkor csak akkor nem vagy rossz anya, ha gazdag a férjed. huhhh ez már télleg kicsit sok volt.
ugyanezek az emberek három napja kijelentették, h bizony az ő tudomány iránti elhivatottságuk és szenvedélyük, az mindent leköröz, és az se érdekli őket, ha sziszifuszi munkát kell miatta elvégezniük. ez arra volt válasz, h véletlenül megemlítettem, h nem tekintem diplomás munkának a száz csövecske névvel és dátummal történő ellátását.
hogy lehet az, h a laboron kívül pedig csupa értelmes, kedves és nyitott emberrel találkozom? és az, hogy az egyedüli vagyok a laborban, aki ismeretterjesztő és tudományos hírekkel szórakoztatja magát.

Nincsenek megjegyzések: