2009. november 25.

az élet folyik tovább a saját medrében

megin kaptam egy adagot, és megint egy olyan embertől, akitől nem számítottam rá.
viszont rájöttem, melyik az a mondat, ami bármilyen ártaltan beszélgetésben elindítja a lavinát az agyamban:
"azt nem gondolhatod, hogy" című reakció egy tetszőleges kijelentésemre.
(példa: -nézd milyen érdekes -azt nem gondolhatod, h ez érdekes)
mert ha már egyszer kimondtam: akkor nyilván úgy gondolom.
meg egyébként is: mindenkinek szabad arra gondolnia, amire akar.
vagyis a beszélgetőtársam nem tudja megérteni, h lehet különböző véleményünk.
nem kértem sosem arra, h értsen velem egyet....csak, h hallgasson meg. ebből megtanultam, h erre sem fogom kérni őket. szerintem kitaláltátok, h hol futottam össze ilyen emberekkel....

Nincsenek megjegyzések: