2009. november 27.

labmeeting

legközelebb mindent felírok a diákra (a teleírt diákon mindig felháborodom...de..)
ha egyszerűen nem hallgatnak meg, akkor hiába mondok bármit is a kísérletről, annak értelmezéséről...
nem baj, legközelebb felírok mindent. így beszélnem sem kell majd:)
hiába szeretek mesélni a dolgaimról, ha egyszer nem is figyelnek arra, amit mondok, félbeszakítanak nem élvezem...
UPDATE:
a főnöknek tetszett az előadás.
a többieknek nem. még lelkifröccsöt is kaptam, h udvariatlan vagyok, amiért azt mondtam:
"ha nem hagyjátok, h elmondjam, akkor nem fogjátok megtudni" hangsúlyozom:
nem megbántott, felsőbbrendű, vagy akármilyen nem megfelelő hangnemben.
ja és emellett két embertől egymásnak éppen ellentmondó (kéretlen) véleményt kaptam.
hmmm
épp egy olyan országban, ahol mindenki udvariatlan.....épp én, aki általában meg sem merek szólalni....megoldás: megszokták, h "hagyom magam". és végre nem:) szóval még büszke is vagyok! na ezt kapd ki.

Nincsenek megjegyzések: