2009. december 17.

folyosói hangok:D

vagyis: voci di corridoio, ezek a pletykákra vonatkoznak, amolyan csiripelték a madarak szerű...
szóval épp a folyosón hallottam..
emlékeztek, h írtam, h hozzánk hozták be egy bizonyos személyt.
namost az olasz privacy-ról nem kívánnék szót ejteni...mindenki tudja, h ki mennyit keres, csak h egy minimális dolgot említsek.
szóval erősen gondolkodtam, h leírjam-e, amit hallottam, de úgy gondoltam, hogyha hozzám eljutott, akkor már mindenki tudja rajtam kívül lombardiában.
az orvosi titoktartás épp olyan erősségük, mint a fizetés titokbantartása..
a sajtóban közölttel ellentétben nincs eltörve az orra senkinek, a pletykák szerint. hangsúlyozom ezek mind pletykák. csak azért írták, h súlyosabbnak tűnjön a dolog, ill h újabb plaszt. műtétet hajthassanak végre rajta.
maga a tény annyira nem döbbent le, hanem az, h az emberek mit reagálnak: "mégis mit vártatok?"
ill az is, h így súlyosabb ítéletet hajthatnak végre a merénylőn. hát, tegyen vki más igazságot....én nem fogok.

Nincsenek megjegyzések: