2009. december 6.

Tünetek: behorpadt sípcsont

szó szerint ott kezdtük újra, ahol áprilisban abbahagytuk
http://pottom-panna.blogspot.com/2009/04/idozavarazaz-totalis-akklimatizacios.html
breuil-cervinia, áprilissal ellentétben rengeteg ember, torlódás a pályán és sok sorbaállás. de azért jó volt, sajnos vissza kell rázódnom, elég ramatyul néztem ki a nap végére, főleg a sípcsontom bánta, mély behorpadás keletkezett rajta...nem is értem, hogyan lehetséges ez fizikailag. mi ment beljebb, v épp mi dudorodik ki a nyomott rész két oldalán?
most is elég időzavar van a fejemben, mert korán sötétedik, ahogy azt decemberben illik, de szombaton még egy szál pulcsiban kocogtam a naviglio partján elképesztő tavaszi időben...és a város karácsonyváró hangulatban van, és ma tessék, havaztam, de töredéke annyi hó sem volt, m áprilisban!
apropo, tök jó kiviágítások vannak egy csomó helyen milánóban
http://www.ledfestival.it/
csak annyit vettem észre, h a pirellone-re (a vasaló alakú modern de műemlékké avatott lapos ház a centrale-nél) festmények vannak vetítve, méghozzá olyan nagyra felnagyítva, m maga az épület! bazijól néz ki.

Nincsenek megjegyzések: