2008. március 16.

Menekülési útvonal

Szombat esténként úgy látszik a laborban mindig kijut valami kaland, a nőnapi biciklilopási kísérlet után tegnap a nemzeti ünnep tisztetelére kizártam magam a lépcsőházba. A sötétkamrához vezető lift mindig működik, hétvégén is, az előtte lévő ajtó szintén mindig (eddig!) nyitva. Tegnap viszont a hétvége és este nyolc utáni kombináció lépett érvénybe, ami azt jelentette, h azt a bizonyos ajtót bezárták, a lift működése ellenére..A "bezárták"-at úgy kell érteni, hogy mivel a menekülési útvonalba esik, kimenni ki lehet, de visszajönni nem, afeneegyemeg! Vagyis teljesen gyanútlanul kimentem rajta, felirat, figyelmeztetés semmi....de vissza nem engedett. Nem volt más választásom, télleg "menekülnöm" kellett, vagyis végigjárni a menekülési útvonalat: lemenni a negyedikről a földszintre, ki az épületből, megkerülni az egész tömböt és vissza a főbejáraton. Persze ehelyett akadt volna jobb dolgom is, főleg azért mer siettem volna a sötétkamrába előhívni a filmemet (kutatóknak: western blotot hívtam volna elő). A kis afférom után persze már túl késő volt, a jel erőssége túl gyenge, fél óra expozícióval sem tudtam előhívni, hétfőn ismét van dolgom....
Még szerencse, hogy ebben az egy egérút (egér, ááááá) dologban következetesek voltak az olaszok. A tervezők akármennyire nem veszik figyelembe az ergonómiát és a jóizlést, legalább ezt igen:)

Nincsenek megjegyzések: