2008. március 6.

Olasz diplomaünneplés

Gyakran látni nálunk az intézet épületében az egyetemistákat, akik épp túlestesk a diplomavédésen. Érdekes, hogy itt egyesével megy a dolog, tehát nem félévenként egy alkalommal lehet védeni, és nem is együtt van az államvizsgával, olyan kinek mikorra jön össze hangulata van.
A védésre eljön az egész pereputty, meghallgatják az előadást, majd virágokkal díszítik a frissdiplomást, sőt néha még itt az egyetemen lakmároznak egyet állófogadás keretében.
A diplomázók még mindig idősebbek nálam. Persze ez jövőre már nem lesz így, tehát most kell ezzel felvágnom.
Diplomaajándék: legtöbbször utazás, min 2 hét:) "szegény" családokban spanyolország, gazdagéknál világ körüli út.

7 megjegyzés:

lukkat írta...

helló! hát elég dúrva, hogy tök spontán teljesen ahsonló stíust választottunk. Illetve uazt váalasztottuk, de kicsi átalakításon átment már az enyém több lépcsőben. Tomi szerint ez azért van így, mert testvérek vagyunk. Áh mondtam, nemlehet...... kizárt, hogy azok legyünk :)

Panna írta...

És én mér nem tudtam a tiédről????cool

lukkat írta...

mert nem vagyok olyan magamutogató, mint egyesek :P
majd kommentelj nekem!!!!!

Panna írta...

Ha nem lennél magamutogató, nem lenne meg a blogod:)

Panna írta...

Ja egyébként nem ez a sablon volt az alapbeállítás?

lukkat írta...

node akkor is......... meghogy blogspot

Panna írta...

jaigen, mér pont blogspot? és mért majdnem egyidőben? lehet, hogy ikrek vagyunk:D