2008. március 13.

A pszichedelikus anarchizmustól a felső tízezerig

Szombat munka után kaptam egy sms-t, hogy csatlakozzak egy nk, teljesen normális és kedves társasághoz egy bizonyos leoncavallo nevű helyen. Meg is tettem. Ez a hely leginkább a tűzraktárra hasonlít, de tök más. Itt ugyanis a divatos, flancolós vonal olyan erős, hogy az ellene indult mozgalom is meglehetősen egyhangú és túlzó. Ez alatt azt értem, hogy aki direkt nem akar divatos lenni, az ellendivatos (ami szintén divat valahol): raszta haj minimum, nagytesű kutya (háziállat a szórakozóhelyen, szinte kötelező:)) és persze valami hallucinogén. Nekem egyik sem volt, ki is néztek egy kicsit, sőt még fiatalnak is tituláltak. Az ilyen helyeken Mo-n már kb a féllábbal a sírban kategóriába esem, úh végül is jó volt hallani, h milyen fiatal vagyok:)
Szóval a barátaimmal együtt jól kilógtam a helyről, de persze minenki nagyon élvezte az egészet.
Ugyanezzel a társasággal tegnap elementünk aperitivo-ra. (annak, aki nem tudja mi az: egy drága ital áráért svédasztalról annyit eszel, amennyit akarsz kb 6 és 9 között van, olaszoknak elővacsora gyanánt).
Találjátok ki hová sodort bennünket a sors! Hát ugyanaz a társaság nem a sheraton hotel bárjába ment aperitivózni! nem mintha innen nem néztek volna ki, de itt is meglehetősen jól éreztük magunkat, vajon legközelebb hová szervezik a többiek a talit?

Nincsenek megjegyzések: